Szkolenie

lowca-fraz-logo400

Jak uciec z wyścigu szczurów o top3 i zmienić pozycjonowanie w zarabianie?

 

Marzysz O Takich Efektach?

wyniki-1

3 miejsce w 15 dni

wyniki-2

5 miejsce w 5 dni

 

 Ty też tak chcesz?

Większość klientów dałoby się zabić za takie efekty.
Ale brakuje tu jednego – pieniędzy.
A ja Ci pokażę, jak pozycjonować strony i na tym znacznie więcej zarabiać.

Nie daj sobie wmawiać kitu!

Nie daj sobie wmawiać kitu!

Wszyscy mówią, że trzeba się pozycjonować na najczęściej wyszukiwane frazy przez internautów, aby zdobyć dużo ruchu na stronę.

Co za bujdy… To pierwszy krok do porażki w pozycjonowaniu!

Nie słuchaj ich bo stracisz masę pieniędzy!

Po latach pomocy w SEO osobom takim jak Ty, wiem że należysz do jednej z 2 grup:

  1. Próbujesz pozycjonować Twoją stronę głównie samodzielnie, ale osiągasz mierne efekty – niskie pozycje, brak wzrostu ruchu i większej sprzedaży.
  2. albo masowo topisz pieniądze w pozycjonowaniu, które nie przynosi Tobie oczekiwanych rezultatów – prawdopodobnie wybrałeś zbyt konkurencyjne frazy, które generują ogromne koszty, albo ruch na strony na tyle ogólny, że odwiedzający nie są zainteresowani zakupem.

Jeśli działasz już w internecie, chciałbyś uzyskać lepsze efekty w pozycjonowaniu niż przeciętny przedsiębiorca, obniżając przy tym koszty i zwiększając konwersję Twojej strony to czytaj dalej.

Niektóre osoby w Twojej sytuacji się poddają i zadowalają miernymi efektami, tłumacząc sobie błędnie: Tak musi być, Pozycjonowanie nie działa. Nie wróżę im świetlanej przyszłości.

Prawda jest taka, że bardzo często jest to wynik jednej złej decyzji podjętej już na samym początku przygody z pozycjonowaniem… i na szczęście efekty takiej decyzji można odwrócić…

Wyżej… nie podskoczysz

Konkurencja Cię Udupi!

Konkurencja Cię Pogrzebie!

Być może nie udaje Ci się uzyskać satysfakcjonujących efektów w pozycjonowaniu, bo stawiasz sobie zbyt wysoko poprzeczkę próbując pozycjonować swoje strony na bardzo konkurencyjne frazy. Błędnie sądzisz, że ich duży potencjał ściągania ruchu to odpowiedź na Twoje problemy.

Zapominasz, jednak, że nie tylko Ty jesteś w tej branży. Wejście do e-biznesu w większości przypadków nie wiąże się z dużymi kosztami więc konkurencja online jest jeszcze większa niż offline.

W przypadku wybierania najbardziej konkurencyjnych fraz do pozycjonowania, bardzo często będziesz konkurować z wielkimi korporacjami, z ogromnymi budżetami co może Cię totalnie pogrążyć.

Wybór innych fraz to tylko 1 wyzwanie.

Jest jeszcze jeden problem z którego wiele osób nie zdaje sobie sprawy.

Nie popełniaj go! Wykorzystaj go i bądź krok przed konkurencją.

Ruchem chleba nie posmarujesz…

Pewnie myślisz o rezultatach w pozycjonowaniu jako o pozycjach w Google, ale czy tak naprawdę na tym Ci zależy?

Wiem, wiem 🙂 Masowy ruch na stronie to marzenie każdego właściciela strony, brzmi bardzo kusząco, ale w tym myśleniu jest pewien błąd.

Zadaj sobie pytanie, czy Ty przypadkiem też nie inwestujesz mnóstwa pieniędzy w ruch na swoją stronę nie zwracając jednak uwagi na pewien drobny, acz kluczowy element.

Olej podglądaczy pisz do kupujących

Czy zgodzisz się ze mną, że nie ilość ruchu jest najważniejsza, ale to ile generuje on sprzedaży!

Skierowanie na stronę odpowiednio dobranego ruchu jest kluczem do zwiększenia Twoich zysków.

Czy gdybyś prowadził np. sklep jubilerski, wolałbyś mieć tysiące przewijających się przez niego licealistów przygotowujących esej o biżuterii, czy 10 razy mniej mężczyzn, którzy własnie zamierzają się oświadczyć?

Zapewne wolałbyś potencjalnych Klientów. Więc odpowiedz sobie szczerze:

Chcesz, żeby Twoja strona była wysoko w Google generując przy tym masę ruchu czy jednak na koniec dnia chodzi Ci o to, by przynosiła Ci duże zyski?

Założę się, że Ty też popełniasz ten błąd w pozycjonowaniu

Od tego, kogo sprowadzasz na swoją stronę zależy Twoja sprzedaż, a tego od niej oczekujesz czyż nie?

Jeśli prowadzisz restaurację wegańską i chcesz aby przychodzili do Ciebie weganie, to nie napiszesz na szyldzie “obiady domowe” albo po prostu “restauracja”… a właśnie to robisz wybierając zbyt ogólne frazy, albo takie, które przyciągają gapiów zamiast klientów.

Frazy kluczowe, których używasz na Twojej stronie czy w linkach decydują o tym kto pojawi się na Twojej stronie.

Użyj tych fraz, a przyniosą Ci pieniądze w zębach

Sprzedaj mi to wreszcie!

Sprzedaj mi to wreszcie!

Ludzie przychodzący na Twoją stronę z różnych fraz kluczowych mają różne intencje.

Intencje?

Rand Fishkin znany na całym świecie specjalista ds. SEO pisał o tym już kilka lat temu, jednak w Polsce się o tym nie mówi.

Jedni chcą znaleźć odpowiedz na swoje pytanie, inni wynik meczu, kolejni najnowsze informacje ze świata, następni szukają najlepszego rozwiązania ich problemu, a jeszcze inni przyszli coś kupić.

Która grupa będzie dla Ciebie najbardziej wartościowa?

Oczywiście osoby, które chcą dokonać zakupu!

W zależności od tego jakich fraz kluczowych użyjesz na swojej stronie to sprowadzisz na nią inną grupę użytkowników.

Wybierając do pozycjonowania swojej strony nieodpowiednie frazy kluczowe, sabotujesz swoje wysiłki w SEO i zyski Twojej firmy.

To, kto przychodzi na Twoją stronę ma bezpośredni wpływ na to, jakim samochodem jeździsz.

Abyś zrozumiał, jak ważne jest to zagadnienie, zrozum że wybierając nieodpowiednie frazy kluczowe sprawiasz, że Ty albo Twoja rodzina nie pojedzie na wakacje tam, gdzie marzy, nie kupisz domu lub mieszkania, którego pragniesz.

Zatem rozwiązaniem tego problemu jest wybór odpowiednich do pozycjonowania fraz kluczowych, które wygenerują Ci ruch najlepszej jakości.

Ta jedna, wydawałoby się drobna decyzja, decyduje o Twoim sukcesie, lub porażce w pozycjonowaniu stron i całym biznesie!

TO GDZIE JESTEŚ TERAZ:

Kierowanie ruchu na konkurencyjne zapytania

Załóżmy taką sytuację: pozycjonowanie Twojej strony kosztuje Cię 1000 zł miesięcznie. To całkiem spory wydatek jak dla drobnego przedsiębiorcę.

Za tę kwotę uzyskujesz 2000 wizyt miesięcznie. Czyli każda wizyta kosztuje Cię 50 groszy (1000 zł / 2000 wizyt).

Powiedzmy, że masz sklep internetowy i sprzedajesz w nim odzież używaną. Średnia dochód z typowej transakcji to 40 zł.

Załóżmy, że na każde 100 odwiedzających generujesz 1 sprzedaż.

Mając 2000 wizyt otrzymasz więc 20 transakcji (2000/100*1).

20 transakcji da Ci 800 zł dochodu (20*40 zł).

Jak widzisz w takim przypadku nie zwrócą Ci się nawet koszty pozycjonowania nie mówiąc już o wygenerowaniu zysku.

A teraz zmienimy strategię i zaczniemy precyzyjnie dobierać słowa kluczowe:

TO GDZIE MOŻESZ BYĆ PO ZMIANIE:

Kierowanie ruchu ze snajperską precyzją

A teraz pomyśl sobie, że za pomocą „tych odpowiednich” fraz kluczowych sprowadzasz na stronę tylko osoby zainteresowane zakupem Twojego produktu, będzie ich dużo mniej powiedzmy, że 3 razy mniej, czyli 600 osób.

Ponieważ są to osoby zainteresowane zakupem, konwersja się zwiększy. Powiedzmy, że nie będzie to bardzo duża zmiana – teraz na każde 100 odwiedzających kupi 5 osób.

W tym przypadku wygenerujesz 30 transakcji (600/100*5). Każda po 40 zł, co da Ci 1200 zł!

Nie tylko zwróci Ci się koszt pozycjonowania strony, ale także wygenerujesz upragniony zysk.

Prawda jest jednak taka, że sprowadzając bardziej zainteresowane osoby, możesz zwykle liczyć na większą wartość średniego zamówienia!

Mało tego – precyzyjne pozycjonowanie skupione na mniej popularnych frazach jest znacznie tańsze. Zamiast 1000 zł za te 600 odwiedzających być może zapłacisz połowę tej kwoty… a to jeszcze bardziej zwiększy Twój zysk.

Jak pokazałem na przykładzie powyżej, złe dopasowanie fraz kluczowych nie tylko nie wygeneruje Ci zysków, ale może też Cię pogrążyć finansowo!

Co możesz zyskać?

  1. Będziesz płacił mniej za pozycjonowanie, albo poświęcał na to mniej własnego czasu,
  2. Będziesz miał wyższą konwersję na stronie z ruchu na Klientów,
  3. Pozycjonowanie stanie się w końcu zyskownym zajęciem.

Zatem to co musisz zrobić to zadbać o odpowiednie dobranie fraz kluczowych do Twojej strategii pozycjonowania.

Nie płać za 98% gapiów,
płać za kupujących!

Czyż to nie byłoby wspaniałe?

Być może myślisz sobie teraz, że to jest skomplikowane. Nie jest.

Snajperskie podejście nie wymaga sztabu pozycjonerów. Wystarczy, żebyś Ty, lub Twój pracownik co jakiś czas zrobił:

  1. rozpoznanie fraz kluczowych, według moich wskazówek, krok po kroku,
  2. zmodyfikował te, które przestały generować sprzedaż,
  3. zwiększył nacisk na te, które mają największy potencjał zakupowy.
Seo Sniper nie chybi

Celuj w 2% kupujących!

Tworzenie treści i optymalizowanie Twojej strony na snajpersko dobrane frazy jest najlepszym i sprawdzonym przeze mnie sposobem generowania wartościowego ruchu na wielu witrynach.

Najważniejszym elementem zatem staje się znalezienie niszowych fraz kluczowych nie wykorzystywanych przez Twoją konkurencję i przygotowanie treści zoptymalizowanej pod nie.

Oto kilka przykładów z moich blogów.

Jak widać na poniższym screenie wejścia generuje 4500 fraz kluczowych.

Na moim seo blogu, który pewnie dobrze znasz odwiedziny generuje ponad 7 tyś fraz kluczowych!

Ten przykład to Killer! Ponad 10 tyś fraz kluczowych na blogu o tematyce finasnowej.

Oczywiście, aby ten ruch generował zapisy na listę, czy np. sprzedawał musisz mieć wejścia z odpowiednich fraz, nie byle jakich. Świetnie dopasowanych do Twojego biznesu.

Jak wybrać właściwe frazy kluczowe?

Niestety większość ebooków, książek, szkoleń… ogranicza wyszukiwanie fraz kluczowych do Google Keywords Plannera. Pewnie zdajesz już sobie sprawę z tego, że potrzebujesz nietypowych narzędzi i właściwego planu działania, jeśli chcesz dopierać słowa kluczowe jak snajper.

Jeśli sądzisz, że wystarczy wrzucić ogólną frazę kluczową do skryptu, który wygeneruje masę fraz w kilka minut i na tym kończy się zabawa w wyszukiwaniu fraz… to jesteś w błędzie.

Nie będę ukrywał: Nie zaoferuję Ci genialnego programu, który zrobi za Ciebie wszystko, bo wyrządziłbym Ci krzywdę!

To nie będzie metoda “1 kliknięcia”, ale jej wyniki Cię zadziwią

Stać Cię na takie błędy?

Stać Cię na takie błędy?

Zamiast wydawać tysiące na agencje SEO, albo miesiącami czekać na uzyskanie ciekawych pozycji na typowe frazy, na początku spędzam czas nad rozpoznaniem właściwych fraz kluczowych mnóstwo czasu – w przypadku ważnych projektów nawet wiele godzin. Robię to, bo zdaję sobie sprawę, że w tym momencie, już na samym początku można popełnić największy i bardzo kosztowny błąd.

Nie chcesz aż tyle poświęcać na to czasu? Nie ma sprawy. Nie każdy musi mieć dochodowy biznes – może Ty po prostu lubisz obecną sytuację, może zamiast zainwestować kilka godzin w mądrą pracę, wolisz inwestować tysiące w bezużyteczną pomoc agencji SEO, albo bezproduktywne generowanie linków i treści na ten sam temat.

Dla ostatniego klienta znalazłem w ten sam sposób 463 frazy kluczowe. Inna klientka otrzymała ode mnie listę 240 fraz kluczowych! Koszt takiej jednorazowej usługi to ponad 800 zł, ale nie musisz płacić aż tyle.

Czytaj dalej, a dowiesz się dokładnie, krok po kroku, jak ja to robię.

Twoja strona w top 10 na dziesiątki, setki fraz kluczowych!

Bierzesz kasę czy wolisz ruch?

Bierzesz kasę czy wolisz ruch?

Jeśli obawiasz się, że wybierzesz frazy kluczowe, a później nie wykorzystasz tej wiedzy, bo frazy będą za trudne do pozycjonowania to spieszę wyprowadzić Cię z błędu.

Większość fraz, które znajduję to frazy z długiego ogona czyli takie, które są bardzo rzadko wyszukiwane przez internautów, a więc często nie oblegane przez konkurencję.

Nie obawiaj się tego, że będziesz miał nie wielki ruch, bo nie liczba tego ruchu, ale jakość jest najważniejsza. Są to frazy długie składające się z kilku słów, ale o świetnych intencjach.

Taki ruch dużo łatwiej będzie Ci przekonać do zakupu Twojego produktu, lub usługi!

Płać, albo strzelaj!

Zapłać mi, albo naucz się korzystać z tej zabawki!

Zapłać mi, albo naucz się korzystać z tej zabawki!

Jak wspomniałem. Jednorazowa usługa wyszukania fraz kosztuje od 600 zł w górę i możesz ją nawet zamówić pisząc do mnie na e-mail blog[at]gdaq.pl

To jest opcja dla osób, które nie mają czasu. Jest jednak opcja tańsza…

… możesz też za niewielkie pieniądze nauczyć się samemu dobierać słowa kluczowe ze snajperską precyzją.

Zapraszam Cię do udziału w szkoleniu “Łowca fraz” podczas którego krok po kroku poprowadzę Cię za rękę i pokażę Ci jak ja to robię dla siebie, moich klientów, a także na ich zlecenie generując dla stron po 200, 400 i więcej fraz kluczowych.

Gdy przejdziesz te 3 godziny materiałów składających się z 9 nagrań video z dokładnymi instrukcjami, dowiesz się wszystkiego co jest Ci potrzebne, abyś mógł samodzielnie wybierać świadomie najlepsze frazy kluczowe dla Twojej strony, które zaczną przynosić Ci ruch świetnie konwertujący.

Nauczę Cię wyszukiwać frazy dzięki którym klienci będą przynosić Ci pieniądze w zębach.

Za pomocą tego kursu dowiesz się jak krok po kroku przejść przez cały proces wyszukiwania fraz kluczowych od posiadania zaledwie jednej frazy kluczowej do setek, które sa pożądane przez internautów.

Większość nauczycieli ogranicza się do wykorzystania gotowych narzędzi jak Google AdWords Planner, natomiast ja pokażę Ci nie tylko jak wykorzystać każde z 20 narzędzi, które omawiam w tym szkoleniu.

Wreszcie przestaniesz tracić pieniądze na nieskutecznym pozycjonowaniu, na pozycjonowaniu fraz, które generują Ci marnej jakości ruch, a przede wszystkich zwiększysz konwersję swojej strony dzięki pozyskiwaniu najbardziej wartościowego ruchu na Twoją stronę.

“… Pokaż go, to palcem,
bo chciałbym uwierzyć…”

To szkolenie zawiera dokładne instrukcje krok po kroku jak wybierać najlepsze frazy kluczowe do Twojej strony, abyś zmniejszył koszty pozycjonowania, wreszcie zaczął robić efektywne seo, poprawił konwersje swojej strony i zwiększył Swoje zyski.

Na rynku nie znajdziesz podobnego szkolenia, bo nikt jeszcze nie zgłębił tak dokładnie wyszukiwania fraz kluczowych jak ja, bo nie wiele osób zdaje sobie sprawę, że ten problem istnieje. Nie wiele osób jest świadomych tego, że frazy kluczowe wybrane do pozycjonowania mają tak duży wpływ na poziom konwersji na stronie.

Szkolenie “Łowca fraz” zawiera 9 nagrań video i dowiesz się z nich między innymi

Długi ogon
  • Jak wygląda fraza long tail, czym się charakteryzuje i “jak ją zrobić”
  • Jakie są zalety i wady tej strategii pozycjonowania
  • Na czym dokładnie polega strategia długiego ogona
  • Zobaczysz kilka case study tworzenia długiego ogona
Frazy i ich intencje
  • Jakie są typy intencji użytkowników lądujących na Twojej stronie i co daje Ci ta informacja
  • Jakich słów używać, aby skierować na Twoją stronę użytkowników z konkretną intencją np. zakupu Twojego produktu
  • Jak liczba wyszukiwań ma się do intencji użytkowników
  • Pokażę Ci wykresy za pomocą, których szybko nauczysz się rozpoznawać jakie fraza niesie ze sobą intencje
Szukamy frazy
  • Krok po kroku pokaże Ci ponad 20 sposobów na ręczne wynajdowanie fraz kluczowych! Po tym materiale video gwarantuję, że będziesz miał setki fraz kluczowych do wyboru!
  • Jak wykorzystać swój umysł do wygenerowania najlepszych fraz kluczowych
  • Jak z Google wyciągnąć informacje o frazach kluczowych
  • Kogo pytań o frazy kluczowe
  • Jak wykorzystać społeczność…
Narzędzia do wyszukiwania fraz
  • Zobaczysz około 10 bezpłatnych narzędzi, które pomogą Ci zwiększyć liczbę znalezionych już przez Ciebie fraz
  • Omówię dokładniej 2 płatne narzędzia z których korzystam na co dzień
  • Podam Ci nazwy jeszcze 15 płatnych narzędzie wspomagających wyszukiwanie fraz
Tworzenie listy fraz kluczowych
  • Zobaczysz jak usunąć zbędne frazy kluczowe
  • Jak przydzielać frazy kluczowe do odpowiednich stron
  • Co zrobić z frazami kluczowymi, których nie możesz nigdzie przydzielić
  • Jak odpowiednio posortować fraz
Szacowanie zysków ze słowa kluczowego
  • Poznasz 1 kluczowy element, który decyduje o tym czy fraza nadaje się czy też nie
  • Dowiesz się jak wyliczyć potencjalne zyski z danej frazy kluczowej dzięki czemu będziesz wiedział czy jej pozycjonowanie opłaca się
Analiza konkurencji
  • Poznasz kilkanaście elementów, na które musisz zwrócić uwagę, aby ocenić trudność konkurencji
  • Dowiesz się jak w kilka sekund ocenić konkurencyjność top10 wyników wyszukiwania
  • Zobaczysz jak za pomocą 1 drobnego skryptu ocenić optymalizację strony konkurencji
  • Zobaczysz strony, które od razu powiedzą Ci, że branża nie jest konkurencyjna
  • Oszacujesz ryzyko pozycjonowania wybranej frazy kluczowej
Strategia wdrażania słów kluczowych
  • Krok po kroku pokażę Ci jak wdrożyć strategię długiego ogona na Twojej stronie
BONUS 1
TRENING NA ŻYWO – nagranie
Zero terii, sama praktyka!

Szkolenie on-line (webinar) podczas, którego dokonałem na żywo wyszukiwania fraz kluczowych na konkretnej branży.
Pokazałem jak z 1, 2 fraz tworzę pulę kilkuset fraz kluczowych pod długi ogon.

Po szkoleniu odbyła się sesja pytań i odpowiedzi na której odpowiadałem na pytania uczestników.

Podsumujmy

9 mięsistych nagrań video

Materiały są krótkie do 40 minut, dzięki czemu będzie Ci je łatwiej przyswoić i znaleźć chwilę na ich obejrzenie.

Szkolenie on-line dostępne przez rok

Nie musisz wydawać pieniędzy na bilety czy launch, to szkolenie odbywa się online także możesz się z nim zapoznać w dowolnej chwili w ciągu roku

3 godziny esencji wyszukiwania fraz

Szkolenie zawiera 3 godziny materiałów video. Same konkrety bez lania wody.

Tajne forum

W trakcie szkolenia masz dostęp do zamkniętego forum na którym możesz zadawać mi pytania.

30 Dniowa Gwarancja Satysfakcji

Jeśli w przeciągu 30 dni ten kurs nie spełni Twoich oczekiwań możesz poprosić mnie o zwrot pieniędzy.

Natychmiastowy dostęp

Dostęp do szkolenia otrzymasz natychmiast po jego opłacenia, nawet w środku nocy.

Jeżeli czegoś się obawiasz, masz wątpliwości to nie rób tego. Jeśli jednak czujesz, że jest to coś czego potrzebujesz, ale jeszcze się wahasz to pamiętaj, że mam dla Ciebie 100% gwarancję satysfakcji zwrotu pieniędzy.

100% Gwarancja Zwrotu Pieniędzy

listamocnychprofili-gwarancjaDaję Ci 100% gwarancję zwrotu pieniędzy jeśli w przeciągu 30 dni uznasz, że ten produkt Cię zawiódł. Nie musisz się z niczego tłumaczyć, napisz do mnie, a ja oddam Ci pieniądze.

Możesz kupić to szkolenie, zapoznać się z nim, a później zdecydować czy opłaciło się, jeśli nie to koniecznie napisz do mnie.

 

 

Ta gwarancja jest bezwzględna i każdy kto dokona zakupu szkolenia i uzna, że to nie jest to czego oczekiwał otrzyma ode mnie zwrot 100% wpłaconej kwoty.  Nie zdarza się to często, ale jeśli, to klienci dziwią się, że ta gwarancja jest prawdziwa i nie jest to tylko slogan reklamowy.

Możesz kupić produkt, przetestować go i jeśli uznasz, że nie spełnił swoich oczekiwań piszesz do mnie email, a ja od ręki zwracam Ci wpłacone pieniądze!

Zatem masz 2 wyjścia. Możesz skorzystać, a w razie gdy uznasz, że produkt nie spełnił Twoich oczekiwań poprosić o zwrot całej wpłaconej kwoty, albo… dalej męczyć się i walczyć z konkurencją, która zawsze jest o krok przed Tobą.

zacznij-pozycjonowac-button

Czemu Ryzykuję Oferując
Taką Gwarancję?

Bo jestem pewien wartości tego produktu, a moi klienci potwierdzają wysoką jakość i skuteczność oferowanych produktów.

Koszt tego szkolenia wynosi 297 zł co jest kwotą śmiesznie niską w porównaniu do wartości jaką Ci dostarczam.

Jak widziałeś na przykładzie case study pokazałem Ci, że sprowadzenie na stronę ruchu z dobrze dopasowanych do Twojego biznesu fraz kluczowych pozwoli Ci zwiększyć konwersję i kurs ten zwróci Ci się bardzo szybko.

Opinia-Lowca-Fraz-Wojciechp-pa

Powyższy formularz pochodzi ze strony ekademia.pl, której operatorem jest Majewski Business Consulting Piotr Majewski.

zacznij-pozycjonowac-button

pomagasz wielu ludziom. Trzymaj tak dalej.

damian-opinia-dla-slawka-gdaka

lubię takich ludzi jak Ty niestety należą do gatunku wymierającego

michal-opinia-dla-slawka-gdaka

robi Pan kawał świetnej roboty

kamil-opinia-dla-slawka-gdaka

Co ja bym bez ciebie zrobił

“Dzięki Sławek, już dokładnie wiem jak się za to zabrać. Co ja bym bez ciebie zrobił 😛

Pan Xsinski”

dzięki Tobie SEO jest mniej straszne dla mnie copywritera

ewa-opinia-dla-slawka-gdaka

15 fraz kluczowych w pierwszej dziesiątce z tego 9 na pierwszych trzech miejscach.

“Witaj Sławek

Swoimi ciekawymi emailami zmusiłeś mnie do napisania tej wiadomości

Efekt mojej pracy:
W nowej branży działam od 6 miesięcy.
Mam regularne 10 tys. wejść miesięcznie
Lista mailiongowa na około 1000 osób
Sporo klientów

15 fraz kluczowych w pierwszej dziesiątce z tego 9 na pierwszych trzech miejscach.

Używam tylko białe pozycjonowanie bez śmieciowych linków.

Dlatego to co piszesz w emailach jest jak najbardziej prawdą.
Ludzie mówią, że ciężko jest wejść do danej branży.
W większości branż nie znają SEO i emarketingu.

Jeszcze raz dzięki.

Robert”

Jesteś skarbem

malgosia-opinia-dla-slawka-gdaka

zacznij-pozycjonowac-button

… ale po co mam samemu generować frazy kluczowe, skoro agencja SEO generuje je dla mnie za darmo jeszcze przed podpisaniem umowy?

Po latach pracy z Klientami, wiem, że:

Nie chcesz inwestować w pozycjonowanie jakie oferują Ci agencje seo.

Wcale się nie dziwię. Agencje SEO nieudolnie wybierają frazy kluczowe, które generują im pieniądze, a Tobie generują najwyżej trochę klientów – wystarczająco dużo, abyś nadal płacił – a jeśli będziesz chciał ich więcej… to płać więcej!

Myślisz, że im zależy na tym, żebyś Ty zarabiał? Oczywiście, że nie, oni muszą mieć wypchany własny portfel i dlatego co raz więcej osób, albo próbuje mieć kontrolę nad tym co robią agencje, albo decydują się pozycjonować strony samodzielnie.

Brzmi to niewiarygodnie? Gdyby nie była to prawda, na rynku nie byłyby popularne usługi… depozycjonowania stron. Przedsiębiorcy, którzy podpisali niekorzystne i długotrwałe umowy na pozycjonowanie ratują się PŁACĄC niezależnych specjalistom SEO za obniżenie pozycji nierentownych fraz kluczowych. W ten sposób próbują obniżyć koszty generowane przez chciwą agencję. ABSURD!… ale też codzienność w pracy z agencjami SEO.

Wiem to brzmi niewiarygodnie, ale większość agencji seo nie dobiera fraz kluczowych, które generują Ci ruch najlepszej jakości! W wielu agencjach wyszukiwaniem fraz zajmują się handlowcy nie zaś specjaliści ds. seo.

Czy decyzję o tym kto ma trafić na Twoją stronę warto pozostawić bezmyślnemu skryptowi czy handlowcowi, które celem jest tylko sprzedaż?

Kto zna Twój biznes lepiej od Ciebie? Kto lepiej wie od Ciebie jak klienci pytają o twój produkt? Ty? Czy jakiś skrypt?

Nie ważne czy zlecasz pozycjonowanie komuś, czy też robisz to samodzielnie. Wybór fraz kluczowych jest NAJWAŻNIEJSZĄ decyzją jaką podejmujesz na początku tej długiej i krętej drogi.

Wiem to wszystko jest bardzo zakręcone, ale do tego doprowadza właśnie wybór źle dopasowanych fraz kluczowych do biznesu.

Jeszcze raz zapraszam Cię do udziału w szkoleniu podczas którego krok po kroku poprowadzę Cię za rękę i pokażę Ci jak ja to robię dla siebie, moich klientów, a także na ich zlecenie generując dla stron po 200, 400 i więcej fraz kluczowych.

zacznij-pozycjonowac-button

O autorze

Sławek Gdak

Sławek Gdak, Specjalista ds. SEO
Pomagam małym przedsiębiorcom zwiększyć ruch na ich stronach poprzez naukę zwiększenia widoczności ich strony w wyszukiwarkach internetowych.

Od 2007 roku publikuję ebooki, listy seo, a także prowadzę szkolenia z pozycjonowania stron.

Pisałem do miesięcznika “SEM Specialist”, często wypowiadam się na blogach branżowych, udzielam wywiadów, gościnnie występowałem na szkoleniach “Search Marketing Week”.

Od 2009 roku prowadzę jednego z najbardziej poczytnych blogów nt. seo na którym powstało już ponad 350 wpisów.

Sławek Gdak Specjalista ds. seo
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, masz jakiekolwiek pytanie wypełnij poniższy formularz.